Bloggpaus!!

Som ni nog märkt så är det väldigt tyst här.
Det beror på att Matte jobbar en massa och vi är ute en massa så det hinns inte med att blogga.
Så vi ber om ursäkt till vår lilla skara trogna läsare, men vi ska försöka komma åter när Matte får lite ledigt och det är sämre väder ute.
 
Har bilder från senaste kattutställningen att visa såklart, men måste få tag i dem först.
Kan redan nu säga att Båtsman fått sitt första BIS(han var ensam långhår den dagen) och skötte sig gallant.
 
Vi hörs allihop, Tass, tass// Puma, Ullviva och Båtsman
 
Spanar ut över vidderna
 
Båtsman på flugjakt
 
Puma tar det lugnt
 
 

Jamentarer
Postat av: Kjelle Bus

Här har min matte söm-ester fortfarande , det är skönt tycker jag för det betyder mer utevistelse för mig :)
Jag gör blogginlägg som vanligt men har tagit lite semester från kattenterandet :)
Grattis till BIS:et !!
Ska bli kul att se foton från utställningen :)

2013-07-09 @ 20:21:39
URL: http://kjellebus.blogspot.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0