Veckouppdatering: Älskade storebror!!!

Det har inte hänt något speciellt denna veckan: Matte hon pluggar på, nu har hon ännu ett stort projekt att fixa med men det är grupparbete som tur är. Så det blir långa dagar för henne och vi får ta vår chans till gos på kvällarna innan hon stupar i säng.
 
Rubriken då? Jo det är Ullvivas val. Bilden som kommer visar allt!!
 
Här ligger jag bredvid min älskade "storebror" Puma
 
Hon måste verkligen knöka ner sig jämte honom.
 
Sen har Puma fått nos vårta igen, får han titt som tätt av någon anledning. Ser lite roligt ut:
Ser ni Puma vårtan ;) Syns väl på denna bild...
 
Nu i helgen har Ullviva och Båtsman fått gå ut på promenader igen, precis som vanligt på helgerna.
Båtsman går inte långt längre, han var tuffare innan men grannkatten Mack är lite bufflig när de ses och sen har han stött på ett antal rullatorer somär läskiga. Så nu är det Ullviva som leder ute, hon är så nyfiken och går på. Kommer det något läskigt så vet hon precis var hemmets trygga vrå ligger.
 
Extra: Har fått reda på Ullvivas direktreglering hos försäkringsbolaget, det blev en del. Nu väntar jag på resten av räkningen från veterinären. Är så glad att jag har mina kissar försäkrade. Den dag Pumas FORL ställer till problem så är det skönt att IF tar en del av den kostnaden också(som enda bolag)
 
Får se om det händer något mer att rapportera om denna vecka, hörs nästa söndag med andra ord.
 
Tass, Tass//Puma, Ullviva och Båtsman

Jamentarer
Postat av: Dui och Deco

Vilka fina bilder! Mysigt! Nosbuff

2013-02-25 @ 18:12:02
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Carina Graepler

Hittade din blogg när jag sökt info om Ionosil eftersom jag någonstans hört att det kunde vara bra mot tandköttsinflamation på katt. Förstod att du använt det med gott resultat. Nu undrar jag hur du använder det och i vilken dos. Hoppas kunna hitta någon hjälp för min dotters katt.

Svar: Jag har det i deras drickfontän. Ungefär 2 teskedar per liter vatten(står på flaskan). Man kan enligt min veterinär även gnugga tandköttet med det, bara ta det på lite bomull och gnugga på.
Emerentia

2013-06-14 @ 00:26:31

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0