Kort presentation: Rackarungen Båtsman

Haj vänne!!!!
 
 
De e ja som ä Båtsman, men ja är inge hund utan en iktit stili katt som ni se.
Ja baa älska uppmäksamhet, då spinne jag hela tiden baa ngn titta på mej.
 
Matte säge att ja ä jobbi iblan för ja ä öveallt, ska in o kolla allt o att ja är en slaskhink som äta allt m.m.
Men hon tycke det ä kul att jag ä lätt att hantea, fö det ä jag man kan göa allt med mig.
 
Nu ha jag o den däinga honan bivit vänne, hon gapa bara mot mig om hon ha en speciell leksak i mun, då backa jag. Den anda kissen hä ä inte vän me oss än, men han spana på oss nä vi leke och låte konstit då.
Ja ha tagit hans fd favoplats i ngt som kallas sacco-säck, det ä kul. Men helst vill ja ligga i Mattes knä hela tiden.
 
Hä ä någa me bilde på mej...ha inte bivit så många än
Mina fina hå i plytet
 
Hela ja
 
De va allt fö mig denna gång, hoppas ni klaa min fina smålands diaekt, den ha ja lät mig på Katthemmet Kompis dä ja ä ifån.
 
Tasseli tassvans//Båtsman
 
 
 

Jamentarer
Postat av: Maurice & Kajsa

Dä ä så trevlit mä e ann smålänning!! Fastän vi kummer frå nörra deln å har r å en masse ann't. Du ä så liker Kajsa, att du kunne vatt henna son... Ho e åsså överallt...
nosgos å gottisar
Maurice & Kajsa

2012-09-28 @ 21:54:29
URL: http://lillieslya.blogspot.se/
Postat av: Dui och Deco

Härligt att du har kommit hem och välkommen till Bloggvärlden.Nosbuff

2012-09-29 @ 14:29:25
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Rebellen Penny

Hejsan! *vinkar* Lessen att jag inte hälsat tidigare, vår mamma har occuperat datorn.. Men nu svänger jag minsann in och hälsar dig välkommen, ska bli såå skoj att följa dig okså! Hoppas ni alla har det fint :)

Nosbuffar och Gos <3

2012-10-07 @ 22:50:38
URL: http://skyggisfamiljen.blogspot.se/
Postat av: Alice

Hej Båtsman! *vinkar glatt*
Vad skojsigt det skall bli att lära känna dig. Det låter som om du skulle ha jamarskojsigt ihop med mina busiga småbrorsor.
*nosbuffar*

2012-10-08 @ 20:31:22
Postat av: Kjelle Bus

Hej på dej du Båtsman !
DI var då en fin liten kissemisse !
Du låter lite som han den där Karl-Oskar säger min matte :)

2012-10-18 @ 21:51:53
URL: http://kjellebus.blogspot.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0