Flyttad..............

Det är hemskt, total kattastrof.....
Idag tog Matte och packade in mig och en massa av hennes saker i bilen.
hon vet ju vad jag tycker om att åka bil, men fick efter ett tag åka fritt i bilen med min sele på.
La mig såklart där hon inte ville ha mig, nedanför hennes fötter. Men fick ligga där när jag låg tätt mot stolen och inte mot de där sakerna hon trampade på för att få bilen att gå.
Sen blev det riktigt hemskt, för vi kom inte till ngn stickis som jag trodde...
Utan Matte bar in mig i ett rum med några av hennes möbler och sa att vi skulle bo här nu. Sen satte hon i ngn makapär i uttaget som skulle lugna mig, men jag sprang direkt och gömde mig bakom hennes byrå och där ligger jag än. Har knaprat lite torrisar men ej varit på lådan än. Matte hoppas jag fortfarande gör på lådan om jag måste men det brukar jag ju göra när jag är inne hos henne.
Vi får se när jag vågar mig ut härifrån, det är läskigt med så nytt.
Sen måste jag berätta att det första jag såg genom Mattes bilfönster när jag kom hit var en katt, en tjej dessutom. De säger att det går många katter här så då får man hävda sig igen verkar det som, men ut kommer jag inte än på ett tag. Om nu inte Ghusse råkar släppa ut mig när han hälsar på men det har Matte sagt att han inte får och att hon blir arg om han "råkar" göra det.
Här ligger jag iallafall och begrundar mitt öde.....Suckjam för människor jag hade det ju bra innan.
Tass, Tass//Puma (ej öbo längre

Jamentarer
Postat av: Rebellen Penny

Finaste Puma! Jag känner med dig och lovar att jag finns här och hejjar på dig! Vi här hemma tänker på dig och din matte och hoppas att det ska stunda lugn och ro snart så du kan få utforska lite igen. Det kan kännas jätteläskigt nu i början men jag tror att du kommer trvias jättebra där ni bor nu också. Ge det bara lite tid och lita på din matte när hon jamar att du måste använda lådan och äta och dricka ordentligt. Var rädd om dig finaste! Nosbuffar och Spinnhealing <3

2012-08-23 @ 21:17:59
URL: http://skyggisfamiljen.blogspot.se/
Postat av: Pelle

Söta Puma, det kommer bli såå bra tror jag. Du får ju med dig matte och alla era saker, bara huset blir ett annat. Man får kattifiera allt noga, sen är det hemma.

Du vet, jag flyttade ju utan både matte o husse( för de hade gått över regnbågsbron) och se så fint det blev här på nya stället.

2012-08-23 @ 21:36:25
URL: http://pellepressar.wordpress.com/
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Det blir bra detta, Puma. Matte och dina nya vänner kommer ta bra hand om dig. :-)

2012-08-23 @ 21:39:58
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Katten Sippo

Stackare, jag vet precis hur det känns. Det var ju inte så längesedan jag själv flyttade. Men jag kan jama att efter ett tag, så känns det mycket bättre igen.

2012-08-24 @ 07:59:50
URL: http://kattensippo.com
Postat av: Alice

Du skall se att det blir bra Puma även om allt är jamarläskigt i början. Vi flyttade också för 1.5 år sen och det blev jamarbra när vi hade vant oss och kattifierat nya lägenheten.
*tröstnosbuffar*

2012-08-25 @ 18:27:59
Postat av: Inkan och Ligan

Nymodigheter är inte kul, men det blir bra ska du se. Tazz&Kram

2012-09-01 @ 17:10:40
URL: http://inkanochligan.se
Postat av: Kattigheter - Lisen och Golle

Det blir nog bättre alldeles snart. Det är ju dina nya domäner! Det kommer gå bra och snart kommer du knappt sakna ön längre. Många kramar från oss!

2012-09-09 @ 16:27:23
URL: http://skatternas.blogg.se

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0