Snabeldrake deluxe

Ingen bild idag heller men imån så....
Men jag har verkligen ngt att berätta. Idag åkte Matte iväg igen med en vän till katthemmet för att lämna ett klösträd och få visa sina favoriter av katterna där. Hon agerade även godistant som är väldigt uppkattat av alla missar där.

Själv fick jag vara hemma och vädret var ju inte det bästa, så en perfekt innedag tänkte jag. Det var då det hände Ghusse tog in snabeldraken deluxe, den han har när han städar ur kakelugnen och som vrålar värre än ngn annan. Så det var bara att lägga benen på ryggen och ställa sig vid dörren och illvråla tills man blev utsläppt.
Det blev alltså utedag istället, men nu ligger jag trött och trygg hos Matte i soffan.

Tass,tass//Puma


Jamentarer
Postat av: Max & Måns

En De Luxe lät det inte som.

En De Luxe borde vara jamartyst och inte tvärt om.

Men det kanske är GHusse som tycker den är De Luxe. :-)

Smart att tassa ut i vilket fall!

Nosbuff

2011-12-15 @ 22:15:56
URL: http://sorpingskatterna.se/
Postat av: Katten Sippo

Jamarns så otäckt det låter med en delux-variant. Tur att du kunde springa ut i alla fall.

2011-12-16 @ 05:43:42
URL: http://kattensippo.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0