Ohållbar vippa

Matte skaffade en sån där leksaks vippa till oss. Den var inte bra! Sixten tyckte såklart den var jättekul, men han har en förmåga att bita riktigt hårt i sina leksaker och när han gjorde det med denna så fick han hela munnen full med fjädrar som lossnade från den. Han försökte spotta ut dem men det gick inte, Så Matte fick hjälpa honom att ta loss dem innan han svalde dem istället. Nu får jag leka lite med den, men matte ser till att jag absolut inte hugger tag i den med munnen. Passa er för såna saker alla kattvänner.


Ungefär så här såg den ut, Vippan matte köpte. Tror jag håller mig till leksaks mössen och Sixten för lek.

Tass/Puma

Jamentarer
Postat av: Tina

Åh nej! Fjädrar i magen kan man gott vara utan! Då är Dentabits i magen bättre väl ;)

2010-02-16 @ 17:53:06
URL: http://skatternas.blogg.se/
Postat av: Katten Sippo

Vilken förjamat dålig kvalititét! fnys Fast det jamar jag bara, skrammelråttor kan också vara farliga. När jag var ungkatt så råkade en sån rackare fastna i halsen på mig. Det var riktigt otäckt. rys

2010-02-16 @ 18:39:48
URL: http://www.kattensippo.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Det är så dumt när lekssakerna inte håller för minsta bus! Fjädrar fastnar så konstigt i munnen. Tur att matte såg det och kunde hjälpa till. Annars hade Sixten kanske börjat kvittra? busigt fniss Kurr och burr.

2010-02-16 @ 19:55:28
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0