Fler ideér på inlägg, men glömsk Matte

Vi har fått ide torka igen tyvärr, därför dröjer det innan ni ser något nytt här.
Matte hade en hel del ideér men sen skrev hon inte ner dem och såklart så glömde hon dem alla senare.
Men vi har ett inlägg på g det fattas bara en bra bild, vi har ju fått 2 bäddar som Matte beställt så det blir om dem.

Sen kan vi ju också meddela att som de utekatter vi är så är det mkt utejobb just nu och vi kan ju inte låta Matte ha hand om vår blogg helt själv. Nä, vem vet vad som händer om hon sitter här och skriver det blir inte bra iallafall.

Lite rapport från oss:
Nu har iallafall våren kommit och detta har Matte hittat bevis på, blommor har hon fotograferat men inte oss, bild kommer. Sixten har haft årets första fästingar, Jag, Puma får inga som vanligt verkar det som. Vi är båda ute en hel del, Sixten hade varit ute och jagat inatt så han var helt slut på morgonen så han kom in och kollapsade på Mattes soffa, men jag gick iallafall ut på min morgonliga inspektionsrunda sen in igen innan matte åker till jobbet, sen ut när Gamlingarna vaknat. Mkt springande ut och in nu när våren äntligen kommit.

På återtassande med fler rapporter snart.
//Puma

Jamentarer
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Låter som om det är mycket extrajobb med patrulleringar nu när våren kommit! Härligt att vara ute så mycket. Fast just fästingarna har inte varit saknade i vinter... Kurr och burr.

2010-04-14 @ 18:46:40
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Tina

uuusch FYY för fästingar. Hoppas du inte blev allt för tappad på blod av de där äckliga vampyrerna! Ser fram emot fler vårrapporter, jag hinner i alla fall med att LÄSA bloggar men kanske inte skriva lika mycket på vår egen ;)

2010-04-15 @ 12:07:50
URL: http://skatternas.blogg.se/
Postat av: Siri, Blueberry och Wildberry

Nej ibland är det svårt att veta vad man ska skriva om :P Men idéerna kommer tillslut :) Härligt med vår och sol! Tasskramar!

2010-04-15 @ 18:05:15
URL: http://www.sirioblueberry.blogspot.com
Postat av: Dui och Deco

Det låter så skönt att springa ut och in som man vill! Nosbuff

2010-04-16 @ 12:44:21
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Sune

Jag älskar att vara ute, jag går in genom ena dörren och sedan rakt genom köket, får kanske en mumsbit och sedan tar jag mig ut genom min kattlucka i altandörren. Fästingar?? Vad är det??

2010-04-17 @ 10:39:59
Postat av: Julia ♥

Hoppas du får en bra dag :)

2010-04-17 @ 10:59:10
URL: http://julianoriing.blogg.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0