Trist väder och inga bilder

Matte har nog lagt kameran på hyllan för det har inte tagits några bilder på ett tag nu. men den digitala videokameran har hon haft igång en del, men hon får inte in filmerna på datorn på grund av att den är dum mot oss. Därför väntar vi på att en av familjens data experter ska komma hit och hjälpa oss. När vi sen får in filmerna så ska ni få se en massa roligt med mig Puma, Sixten vägrade att ställa upp.

Jag har t ex ett väldigt roligt sätt att springa på säger Matte, nästan så att jag skuttar fram. Sen är har jag lite dålig avstånds koll, idag har jag missbedömt avståndet till en leksak hela 2ggr och brakat in i en dörr en gång och landade lite klumpigt rakt i en hög med leksaker andra gången. Matte har fortfarande inte lyckats få mitt dörröppnande på film eller bild, men kanske hon lyckas någon dag så ni får se det.

Sixten ligger bara och sover i sitt hus hela dagen så honom ser man inte mkt av mer än när det är matdags.

Ska försöka skramla ihop lite inlägg och fixa ihop några att ha på lager, så ni får något att se fram emot, speciellt filmerna då.



VI SES!!!
Tasskrama/Puma

Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Det där med avståndsbedömning kan vara lite klurigt. Jag har själv brakat in i dörrar och väggar. Fast det var ju med flit så klart, eftersom vi katter aldrig gör fel.

Tass!

2009-10-19 @ 06:32:00
URL: http://katten-sippo.blogspot.com
Postat av: Dui och Deco

Vi ser fram emot fler bilder på er!Har saknat er Tasskram

2009-10-19 @ 20:47:23
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Maya

Det är det här med ögonmåttet...

2009-10-19 @ 21:05:27
URL: http://maya-trazzel.blogspot.com/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0