Puffen!

Visst är det en kamoflerad kattbädd, ooch det var så klart vår eminenta expert i nosologi Katten Sippo som gissade rätt. Även Wikki var nära, men tyvärr har inte matte fått tag i någon bumbisbädd.

Nu har alltså Matte köpt den, men det blev inte riktigt som hon tänkt sig. Puma har inte överlämnat saccosäcken i Mattes händer, nä han vräker sig där som vanligt. Puma vill inte ens sätta en tass i Puffen, men jag, Sixten, däremot tar villigt emot den så länge jag får ha min älskade filt ovanpå. Utan filten vill inte jag heller ligga i den, Matte tror att det kanske är något med tyget vi inte gillar. Men min filt har perfekt konsistens och luktar jag och är nerhårad för fullt. Alltså helt perfekt!

Här ser ni puffen lite iallafall:


Sov gott alla kissekatter där ute. Slötass/Sixten

Jamentarer
Postat av: Wikki

2009-11-24 @ 21:24:36
Postat av: Wikki

Hoppsan kommentarerna postar sig själva innan man hinner skriva nåt?

Jo alltså - det var kul att gissa, men jag va ju rätt näääära i alla fall? ^^

NosPuss Wikki

2009-11-24 @ 21:26:24
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Dui och Deco

Matte kan väl ta den nya bädden om hon nu tycker att den verkar så bra?!! Nosbuff

2009-11-25 @ 19:47:58
URL: http://duideco.blogspot.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0