Klätterkatten Puma

Om man ska ut på strövtåg så måste man först och främst ha lite uppvärming.
Min består av att i full rulle springa upp i eken som finns precis utanför mates hus.
Här är lite bilder på mig när jag är ute och klättrar.

Man måste hålla i sig ordentligt när man klättrar, ett fast grepp med klorna om grenen.
Håller sig stadigt fast i grenen

Mysigt uppe i ett träd(så stilig jag är! Matte tar bra kort)


En till! På väg ner.
Puma i ekträdet

Efter denna underbara klättrings uppvärmning så går jag min runda
Ute katten i sitt esse

Det var allt från mig, men mer kommer. Matte har lovat att ta mer bilder och lägga ut oftare, men vi får se.
Tass så länge //Puma

Jamentarer
Postat av: Anonym

Hej jag försökte lämna en kommentar förut men vet inte om det fungerade! Nu har jag iaf gjort en länk till er blogg från min, så att vi kan hålla kontakten!

TassKramar Wikki

2009-03-26 @ 18:31:23
Postat av: Sturegrabben

SNYGGT klättrat!!! Ett sånt träd vill jag också ha. Ska fråga husse om jag kan få ett - vi kan kanske ha det på balkongen.

Tass

/Sture

2009-04-09 @ 17:00:27
URL: http://sturegrabben.blogspot.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0