Lekstund i solen

Jag är inte mkt för att leka, känner mig lite för gammal för det. Puma är det full rulle på när matte är ute med leksaken på snöre. Visst kan jag också hugga efter den ibland men jag sitter hellre och småskrattar tyst åt Pumas små skutt och ryck.

Lite bilder kanske:
Jag ta det lugnt, bryr mig inte ett dugg om leksaken som dinglar bredvid.


Men till slut så blev det lite irriterand med allt kring dinglande av den där pappers grejen så jag kunde inte låta bli att anfalla den. Tog ett rejält tag om den för att inte Puma skulle försöka sno den. DEN ÄR MIN NU, MUAHAHA.


Puma höll igån i full rulle, Matte hängde inte riktigt med honom:


Det var allt från mig den här gången. Nu ska jag gå iväg och sova någonstans där ingen människa stör mig.
Katt go natt/Sixten

Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Jag förstår precis hur du känner. Vi vuxna katter måste ju behålla vår värdighet och inte jaga massa fåniga leksaker hela tiden.

2009-06-13 @ 06:39:00
URL: http://katten-sippo.blogspot.com
Postat av: L & Q

vad söta dom är! om intresset finns besök oss på kattbilder.se där du kan skapa eget album o ladda upp massvis med bilder, samt kolla in andra katter ;)

2009-06-15 @ 02:32:12
URL: http://kattbilder.se
Postat av: Jenny/Katthemmet Kompis

Hej Emma!

Ja visst är det intressant om det döljer sig en raskatt bakom ens egna katter. ;-) Min katt Ängla, som du såg på bild på katthemmets blogg, har mycket turkisk van i sig. Det säger till och med uppfödare av van om honom. Han är mer som en hund. Vi går långa promenader i koppel. Han har samma täckning och ansiktsform. Du hittar fler bilder på honom under "kärlek" på min blogg. /Jenny

2009-06-17 @ 21:16:47
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Sture

Jag brukar sätta mig i lugn och ro och skratta när husse och matte håller på med ivriga försök att leka med mig - jag väljer ju själv när jag vill leka, precis som du. Människorna ser väldigt roliga ut nästan alltid men särskilt när de fått för sig att leka med en.

Tass

/Sture

2009-06-22 @ 13:54:58
URL: http://sturegrabben.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejsan,



kan du skicka din mailadress till: [email protected]

det gäller annonsering på blogg.



/Pia

2009-06-24 @ 16:39:41

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0