Lugnt på kattfronten

Eller lugnt kanske man inte kan säga. Puma rusar som vanligt men jag tar det lugnt.

Börjar misstänka att mina 10-åriga tänder börjar bli dåliga. Iallafall har jag en blodig tand som matte säger att vi måste kolla upp och den där jobbiga tandstenen blir bara värre tyvärr.

Puma är i toppform busar som tusan och har tagit det nya klätterträdet i besittning. Jag har i min tur lagt beslag på lektunneln. Bilder på detta kommer snart, för de finns som vanligt för tillfället bara på mattes bärbara dator och systemkameran.

Men här kommer några nya bilder på hur vi har det nu.
Tass Sixten

Jag sover väldigt ofta på denna stolen vid köksbordet så nu är den min, Sixten
Sixtens vanligaste sovplats

Puma föredrar Mattes knä, men sånt trams sysslar inte jag med.
Föredrar mattes knä/famn

Jamentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Läskigt det där med tänder... Hua! /Tass

2009-02-05 @ 12:40:38
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0