Pumas första lyckade jakt

Nu har jag gjort det! Jag har fångat min första mus.
Tyvärr upptäckte jag att det var en oätlig näbbmus som smakade bläh. Matte sa att det var det men jag var tvungen att ta några provtuggor ändå, men aldrig mer. Gammel husse tror inte att jag fångat musen själv utan stulit en av de 2 möss som Sixten fångade tidigare på dagen, ingen kommentar om det.
Det blev inga foton på min fina mus-trofé för matte hade inga batterier i kameran, skärp dig matte!
Men här är några bilder på en ganska rolig leksak som jag har inne, den kallas bananen. Som ni ser så älskar jag att bära runt på den, matte slänger ju iväg den hela tiden hon fattar inte att den ska vara på ett speciellt ställe.



Nu ska jag ut på jakt: - Sixten var är du? Har du fångat något än?

Slut tass/Puma

Jamentarer

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0