Mattes nya tröja

Matte har gjort ett jättehäftigt tryck på sin tröja. Jag är med såklart och vår bloggadress i ett hörn.
Sixten är med på en annan tröja som matte gett en bekant, hon blev  riktigt glad.
Designen är gjord i photoshop, matte älskar att leka med bilder där verkar det som.

Såhär ser tröjan ut:


Så se nu till alla ni bloggande katter därute att er matte/husse gör en fin tröja med er på också.
Papper för tryck finns t ex på Clas Ohlson, både för svarta och vita tröjor.
Det enda andra ni behöver är en bläckstråleskrivare och ett strykjärn. Och en tröja för trycket såklart.
En människa med lite tålamod är ett plus även det.

Lycka till allihop. Får ni problem så hör gärna av er till matte så kanske hon kan hjälpa er.
Tass/Puma

Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Aj då. Tålamod är något som min husse inte har. Får väl nöja mig med att bli uppspikad på väggen. Som en tavla alltså.

2009-04-26 @ 22:23:22
URL: http://katten-sippo.blogspot.com
Postat av: Jenny/Katthemmet Kompis

Svar: Jag är inte helt säker på om Maritha kommer att ha med sig leksaker till Öland på lördag. Vet inte om det är så bra att sälja egna leksaker i en djuraffär. ;) Annars är det öppet hus i maj och där kommer vi att sälja massa grejer. :)

2009-04-28 @ 14:43:04
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0