Riktiga möss framför leksaker

Förra veckan kom matte hem med en sorglig skapelse till mus, en hård plastsmakande sak med päls på.
Jag fick allt visa henne hur en riktig mus skulle se ut. Så efter att ha nosat lite på den oäkta och fnyst åt matte begav jag mig ut på jakt. En stund senare stod jag sen stolt innanför dörren med en riktig baddare till mus i munnen, smaskens.
Matte såg inte för himla glad ut, men jag bara visade henne hur sanningen såg ut.
Hon fattade inte ens att jag hade fångat något för jag jamade på vanligt vis och inte min "fångat ett byte" jamande.

Det blev ingen bild denna gång konstigt nog, hon hann väll inte med kvicka mig.

Sixten blixten signing off, tass


Jamentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Sixten, du har blivit utmanad att berätta sju saker om dig själv! Kika in på vår blogg! /Tass

2008-11-13 @ 20:26:30
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0