Jag försöker sova här

Nu är hon igång igen och jagar mig med den där mojängen kallad kamera som bara bländar mig.
Om inte det vore droppen så måste jag få medicin i öronen 2 ggr per dag, stackars mina öron. Så just nu är jag inte lika stilig som vanligt tyvärr.
Nu vågar jag nästan inte gå in i byggnaden där matskålen är, jag flyr ut till matte istället där jag får godis. MUMS!!
Sen kan jag sova gott i hennes säng eller på min bädd. Bilder på det kommer säkert senare.

Tass// Sixten

Här fösöker man få en blund, men blir bländad av kameramojängen

nu får det vara nog zzzzzzzz

Jamentarer
Postat av: Carina

Stackars dig som måste få medicin i öronen. Hoppas det går över snart.

Våran matte jagar oss också med kameran. Kanske är nån slags "matte" grej.

Ha det så bra hälsar Zizze och Simone

2008-11-07 @ 18:34:49
URL: http://blogg.passagen.se/zol-mone/
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Det låter inte roligt med droppar i öronen. Varför får du det? /Tass

2008-11-08 @ 13:57:42
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0