Bild marathon

Nu forstätter vi väll med bilderna.

Någon på Sixten kanske.

Han är precis som min pappa, gör alltid en konstig min när han ska vara med på kort.
En ståtlig herre.

Sova gör han mesta tiden, kolla dessa.
Liggandes i min sängSovsäcken ligger han oftast ovanpåÄnnu en sovställning
Han sover även ute                                         En av favorit sovställningarna
Men han sover inte hela tiden:

En av hans favorit utsiktsplatser, var på en jordhög som fanns på tomten innan men den är borttagen nu.
Sixten på jordhögen.

Jag har en massa bilder till, har sparat på mig ett tag.
Får se till att anmäla Sixten till någon Lussekatt tävling, har en väldigt bra bild till det.

Fler kommer!!

Jamentarer

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0