Blogg kattastrof

Nu har det ännu en gång gått femtielva dagar sen jag fick blogga, jädra Matte. Skälet till det är att hon istället för att starta datorn så sitter hon framför tv:n med ngt nytt spel. Som om det skulle vara viktigare än min blogg.

Fast det händer inte så mkt här hemma heller, det är bara kallt som sjutton så det blir inneliggande mkt ofta med små två minuters utegång. Kan ni fatta att Matte påstår att detta slöa levene inte är bra för mig, även om jag busar till det ibland. Hon säger att hon borde byta torrfoder innan jag blir tjock, men mina älsklingstorrisar får hon bara inte ta bort. Jag är just nu en stor och ståtlig hankatt på 5,6 kg. En helt prefekt vikt enligt mig själv.

Ngt fotograferande har det såklart inte heller blivit, även om vi nu har en massa vitt ute som Matte faktiskt säger att jag blir väldigt snygg i som bakgrund. Så ni får hålla tillgodo med en gammal bild så länge.


Roligaste leken ute hos Matte, jaga röda pricken....


Jag är väldigt stilig ute i snön

Tass,Tass//Puma

Jamentarer
Postat av: Rebellen

Nämen så hon gör.. Väljer hon tvspel före din blogg? skakar på huvudet så kan man väl inte bara göra! (saknat dina inlägg)



Har själv inte skrivit på några dagar i vår blogg men det beror på att jag fastnat på catbook fniss och har bloggtorka just nu.



Du är såå himla fin och ståtlig kompis och din matte borde då rakt inte fundera på om du börjar bli för rund för något sånt finns då rakt inte i katters värld.. Vi är lika fina hur "runda" vi än blir..



Vill hon byta torrisar så får hon väl åtminstone blanda med dina älsklingstorrisar, aldrig låta dig bli av med dem stampar med tassen.



Här ska vi byta till något som vi alla kan tåla men mer får vi inte veta.. Jamars irriterande det också..



Jag gillar att se bilder på dig finis, din matte får allt fota oftare ;). Eller lägga upp såntdära bildspel ;)



Nosgos och Mjölkisar

2012-02-06 @ 13:02:12
URL: http://skyggisfamiljen.blogspot.com/
Postat av: Nea theCat

Jagar du också röda pricken? Visst är det kul. Bästaste leken någonsin.



Inte kan väl matte vara så grym att hon byter bort dina godaste matkulor heller? Håller tassarna att hon låter bli.



Nosgos

2012-02-06 @ 16:56:09
URL: http://www.neathecat.se
Postat av: Kjelle Bus

Min matte har minsann prioriterat sitt jobb i alldeles för många dagar i sträck :(

Men nu är hon visst ledig i nästan 2 dagar :)

Jag gillar oxå att jaga den där röda pricken !

2012-02-06 @ 20:33:57
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Dui och Deco

Du är verkligen stilig och alldeles lagom stor för din päls. Konstiga prioriteringar de gör ibland våra tvåbeningar! Nosbuff

2012-02-06 @ 20:43:04
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Trollungarnas Värld

det är som här - kallt och eländigt, ingen har lust att göra något...

Vår människa sitter ju mest med sin ajfån och wödfjudar...suck ja, när hon inte hänger på den där fåniga ansiktsboken förstås...

Det vore bättre att hon kunde hålla oss uppdaterad på bloggen istället...

2012-02-07 @ 21:17:41
URL: http://maya-trazzel.blogspot.com/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0