nytt år, nya bilder. Sixten älskar pringles,

Nu har det återigen varit tyst på bloggen ett tag, men nu har matte äntligen "sparkat" igång datorn.
Så här kommer lite fler bilder från mattes enorma bildarkiv, bildmapparna på hennes dator är på fler gb. 
Som jag lovat så ska ni få se hur jag, Sixten, gör för att äta pringles chips. Det är mina favoriter och jag ser till att alltid vara på rätt ställe när det finns såna i huset.

Hur får man ut chipsen härifrån....
Hur får man ut dem!

Kanske så här med nosen....
nosen först!

Eller tassen funkar nog bättre....
tassen funkar fint!

Jag tycker mig se något därinne...
längre in med huvudet kanske

Yes!!! Ett par smulor åt mig...
mmmm... smulor

Nä, är de redan slut!
slut..eller?

Matte köp nya nu!!

Jamentarer

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0