Bor in mig och kattens dag

Ni får inga bilder på mig än, jag skäms lite för jag ligger mkt och trycker och det är inget att lägga ut bilder här på.
Men har faktiskt börjat gå runt lite, idag när Matte kom hem så såg hon hur jag smög från soffan in i sovrummet.Vi har även varit ute på en promenad i sele, jag är inte så van vid det men jag klarar mig bra säger Matte.
Morrar lite dovt så de andra här förstår att man inte går och muckar gräl med mig "nickar ivrigt"
Jag äter dricker och går på lådan, allt så Matte blir nöjd. Har legat och gosat i Mattes knä på kvällarna också.
 
Nu till rubrik ämne nummer 2:
På Söndagen den 2/9 är det faktiskt Kattens dag och då har Mattes favorit katthem, Katthemmet Kompis, öppet hus mellan kl 11-18.
Ni som kan och bor i närheten borde verkligen titta förbi, det är så härligt där säger Matte och en massa underbara kissar som söker egna hem såklart.
Matte dras dit inte bara för att träffa de underbara människorna där och katterna utan det är en speciell herre som drar..... Nämligen denna:
 
Gosgubben Båtsman, spinner bara ens blick faller på honom en riktig famnkatt
 
Vad jag tycker om detta förtäljer inte historien visst, men jag antar att hon måste få roa sig med ngt.
 
Vi tassas igen så snart jag har ngt att uppdatera.
 
Tass,Tass//Puma

Jamentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Det kommer gå bra detta, Puma. Och kul att matte ska hälsa på oss. ;-) /Kompisarna

2012-08-29 @ 22:03:25
URL: http://www.katthemmetkompis.blogg.se
Postat av: Dui och Deco

Skönt att du har börjat göra dig hemmastadd. Blir nog bra när du vänjer dig ska du se. Klart att det blir annorlunda att gå ut i sele men det är ju bättre än inte alls.Nosbuff

2012-08-30 @ 06:12:28
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Klart att det tar lite tid att vänja sig vid så mycket nytt, men det blir nog bra, ska du se. Du har ju matte med dig, och det är allt det viktigaste. Hoppas att du gillar promenaderna, så att du får snusa lite på uteluften. Kurr och burr.

2012-08-31 @ 19:34:56
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0