Lite kvällsbus

Vi fick sån bra respons på förra inlägget så vi kör en bus film till. Matte påstår liksom att jag har lite mkt överskottsenergi på kvällarna så därför busar hon lite med mig då så att jag sen sover sött hela natten.



Tass,tass o god natt//Puma

Jamentarer
Postat av: Rebellen

Åhh va stilig och skicklig du är i dina rörelser finis! Överskottsenergi jamar hon? funderar det jamar hon nog bara för att hon vill sova fniss. För jag tror allt att du är minst lika pigg på dagarna också egentligen. Men när de vill sova så jamar de snabbt att vi har överskottsenergi.. Vad jamar de när vi går upp tidigt? Att vi är tuppar? fnissar högt Nosgos och Mjölkisar

2012-04-04 @ 10:25:42
URL: http://skyggisfamiljen.blogspot.com/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0