Puma i fokus

Nu tar jag, Puma, över bloggen ett tag. Med felra inlägg om mig och underbara bilder på mig också såklart.
Sixten har hotat Matte med klösmärken om hon inte låter bli att jaga honom med blixtapparaten nu de närmsta dagarna, så därför blir det mer Puma bilder istället. Jag älskar att posera framför kameran, speciellt sen Matte försöker ta ner blixt användandet till ett minimum. Det är lättast att ta bilder ute så nu följande dagar kommer ni får se mkt bilder på mig när jag är ute och härjar, solar eller busar.

Nu startar vi med lite idolbilder för vem tycker inte om Puma. Det var ju så underbart väder nu i helgen så jag bestämde mig för att sitta och sola på altanen. Matte gillade verkligen bilderna som blev vi detta tillfälle:


åhhh, så skönt med lite vårsol även om det vita inte försvunnit än. Tyvärr rumphögg Matte mig på denna bild, haha, men den är gullig ändå tycker hon och visst jag är ju gullig. "blink, blink"


Och så lite närbild, notera min fina idmärkning i örat, Matte är förståndig och fixat den åt mig.

Det var allt denna gång, men vi ses snart igen.

Tass, Tass/Puma

Jamentarer
Postat av: Ia

Tycker kattens ansikte kommer mer till sin rätt utan blixt. Man ser ansiktsuttrycken bättre.

2011-03-21 @ 14:55:08
Postat av: Katten Sippo

Jättefina bilder på en ståtlig katt. Visst är det tufft med en idmärkning i örat? Sån borde alla katter ha.

2011-03-21 @ 14:56:56
URL: http://www.kattensippo.com
Postat av: Dui och Deco

Du är ju så snygg, en liten missa som jag (Deco) blir ju alldeles matt i tassarna. Nosbuff

2011-03-21 @ 17:49:22
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Alice

Vad härligt det såg ut där i solen! Jättefina bilder som vanligt!

nosbuffar

2011-03-21 @ 19:09:11
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Puma är ju en riktig supermodel, juh! Sedan förstår vi, att vi missat något. Varför har inte vi en altan? sniff Kurr och burr.

2011-03-21 @ 20:55:48
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Kattigheter - Golle och Lisen

Matte suckar lite drömmande, sååå fina bilder! :D Tänk att få sitta på en veranda och lapa lite sol nu.. Hade det inte varit så förbenat kallt hade man ju kunnat vara ute :(

2011-03-21 @ 21:59:44
URL: http://skatternas.blogg.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0