Sixten poserar igen

Nu har Matte jagat mig hela helgen med den där blixtmojängen igen. Är det så konstigt att hon får buttra miner på korten när hon beter sig så elakt. Men här kommer resultatet av hennes "jakt på Sixten bilder"


Älskade kattmynta..mumms...zzzznark....zzzzz.( Blommorna är visserligen vissna men Matte har nu klippt ner min kattmynta så den är stilig och välfrisserad, tack gammelmatte för att du tipsade Matte om det)


Vad vill du? Såg du inte att jag sov, suck!!


ok, jag kan väll posera lite då, men lova att inte ta ngn bild på min kala fläck då skulle jag skämmas ihjäl och du skulle få ett rejält märke i armen bara så du vet.


Nej, nu får du inte klippa bort mer, måste ju finnas lite kvar att mums på. Bäst att vakta den lite.


Tro inte att du kommer i närheten av MIN katt mynta igen.


Lite smakprov bara "smask, mums" utsökt, den bästa årgången dessutom.


åhnej, därborta kommer lillbrorsan bäst att försvinna härifrån innan han vill leka.


Ja, jag går nu innan HAN kommer. Så försvinn du också " reser ragg och hytter med tassen"

Vi tassas snart igen// Sixten

Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Vilka fina bilder. Du gör dig riktigt bra på bild ju. Du får sätta upp tjuvlarm vid myntan så matte inte klipper ner den ännu mer.

2010-09-06 @ 15:04:20
URL: http://www.kattensippo.com
Postat av: Xantippa

Åååh Sixten, en sån stilig herre du är, och så kär du är i din myntabuske!

2010-09-06 @ 16:49:31
Postat av: Dui och Deco

Du är en så stilig katt! klart att matte vill ta kort på dig. Ibland får man ställa upp..Nosbuff

2010-09-06 @ 19:59:18
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Klokt av dig att vakta myntan, för den får ju inte bli alltför snaggad av matte. Människor kan verkligen vara envetna med sina kameror. Fast vi måste jama, att matte hade tagit verkligt snygga bilder på dig! Kurr och burr.

2010-09-07 @ 07:07:01
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Ajdå, inte kul när leksakerna blir läskiga. Våra pojkar tycket den va rolig men samtidigt lite läskig när vippan flög runt så dant.



Fina bilder :-)

2010-09-08 @ 19:49:16
URL: http://kattfamiljen.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0