Pumas problem

Wikki kommenterade på mitt förra inlägg och var orolig att vi fått en för liten bädd. Men så är icke fallet, det är bara jag, Puma, som har lite konstig sovstil. Det är alltid ngt som hänger ut var jag än sover. Kolla själv!

Med rumpan på väg ut för kanten.

Det har varit en himla blåsig och därmed lat dag idag. Så det får räcka med ett kort inlägg från en sömning katt.

Tass på er//Puma

Jamentarer
Postat av: Dui och Deco

Vissa dagar är det skönt att bara sova! Nosbuff

2010-09-19 @ 20:20:10
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Mmm, man ändrar ju ställning lite då och då, så alltid är det någon del som kan bli lite "utanför". Det är skönt att vara inne när det är blåsväder ute. En varm, mjuk plats är bäst! Kurr och burr.

2010-09-20 @ 08:42:28
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Wikki

Fniss Puma, jag har också en förmåga att "Rinna över" - i mina korgar ska det helst vara något som spretar utanför... en halv Wikki eller så.

TassKram Högst Densamma

2010-09-25 @ 21:54:18
Postat av: Max och Måns

Härom kvällen när jag(Måns) skulle gosa med husse när han lagt sig, skulle jag snurra runt och trillade ner från sängen! Husse skatta så han grät... elakt! I alla fall spelar det mao ingen roll hur stor "bädden" är, man trillar ner eller något hänger utanför i alla fall!

/Nosbuffar från oss

2010-09-25 @ 23:14:27
URL: http://sorpingskatterna.blogg.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0