Puma bättre

Vi fick en snabb tid hos vettisen redan samma dag. Så nu är det kollat och det är ngn som tagit en tugga av Puma.
Såret ser fint ut och läker bra, men han har fått antibiotika så det inte blir några infektioner.
Det blir alltså en kämpande vecka med att få i Puma tabletter, men han har varit snäll hittils och bara glott lite surt på Matte efteråt. Sixtens lilla skrapsår är nästan helt läkt, får se när pälsen kommer nu också.


Du är dum Matte, jag gömmer mig bakom murgrönan här så du inte kan ge mig någon atibiotikatt.


Det är inget fel på min rumpa så låt bli den, jag håller själv den ren så det så.


Men Matte då vem fokuserar du på nu, Murgrönan eller mig. Jag är ju viktigast inte den gröna växten.

Tasskramar till er alla för ert stöd.
//Puma

Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Skönt att höra att det inte var så allvarligt. Som katt förstår jag Pumas ogillande av tabletter. Kan man inte göra räkor lite nyttigare istället?

stödtass

2010-09-02 @ 10:50:44
URL: http://www.kattensippo.com
Postat av: Dui och Deco

Bra att ni kom iväg till vettisen, klok matte ni har.Nu hoppas vi att det blir bra fort! Fina bilder! Nosbuff

2010-09-02 @ 17:49:49
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Skönt att såret läkt så bra för både Puma och Sixten. Tjusiga bilder matte har tagit. Tror bestämt det är en riktig charmörkisse med på dem. Kurr och burr.

2010-09-02 @ 22:31:09
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0