Tonåring

Nu har Puma blivit tonåring för han driver både mig och Matte galna ibland med sina konstiga tider.
Han har börjat sova inne hela dagarna och sen när det blir kväll ca kl 20 eller där omkring så går han ut. Det värsta är att sen är han inte bara ute en liten stund utan han är oftast ute till mitt i natten och väcker matte med sina klunkande på handtagen runt kl 03 på natten. Men igår gick han ännu längre och var ute hela natten alltså från kl 20 på kvällen till kl 06:30 på morgonen när matte gav oss mat. Kan ni förstå hur orolig Matte blir när han är ute så länge så ung som han är, jag själv har ju 11 års erfarenhet av uteliv så jag kan vara ute som jag vill men Puma borde ta det lite lugnt i början. "Suck" Tonåringar är jobbiga, hoppas det är en snabb övergångsperiod.

Gammeltass/Sixten 

Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Stackars matte som går hemma och väntar. Ni får förklara för Puma att man måste tänka på andra också. Tass.

2010-05-05 @ 16:54:51
URL: http://www.kattensippo.com
Postat av: Nea

Oj då. Har han blivit en sån där tonåring nu. Hänger med kompisar hela natten. Kommer han hem och luktar rök också?



Nosbuff.

2010-05-05 @ 18:06:51
URL: http://blogg.neathecat.se
Postat av: Maya

jaha, då vet jag precis hur ni har det. Min människa klagar så mycket hemma för den minsta minimänniskan är oxå tonåring och jag kan jama att det är inte kul ibland....

2010-05-05 @ 20:33:48
URL: http://maya-trazzel.blogspot.com/
Postat av: Pricken Svart Moses Pi

Förmodligen sitter han Puma och spelar "SKITGUBBE" på någon höskulle med ett gäng unga sturska hanar. Ack hoppas han inte röker också så logen tar eld. Har han stel blick de kanske tuggar kattmynta också. Arma matte dessa ungdomar. Tack för åskrapporten hoppas att få se bilder någon gång. När husse var liten tvåbening så hoppade småblixtar mellan vedspisen och badbaljan som var gjord i koppar. Badet fick vänta tills efter ovädret. Men då hade blixten sprängt alla kontakter och satt eld på elledningarna. Husse blir stel av åska speciellt i segelbåten.

2010-05-06 @ 13:28:52
URL: http://katternaibie.dinstudio.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0