Puma´s bild kavalkad

Här kommer de då, bilderna ni har väntat på. Som man säger i vårt land, titta och njut eller som de i väst säger Enjoy!



Det började lite lugnt med en bild på behagligt avstånd, jag ignorerar Matte bara.


Helt plötsligt så var kameran precis framför mig, men som ni ser har jag annat av intresse att se på.


Jag testade med ignorerings metoden "katt tvättar sig".... det funkade inte


Matte kom bara närmre och närmre med kameran.....klick,klick, klick


Nu var hon riktigt nära, ser ni att jag börjar tröttna på kameran.


Den bästa ignoreringstaktiken, spana på andra spännande saker som t ex Sixten


Här såg jag Sixten komma luffandes inne hos grannen, måste hålla koll på gamlingen


Suck, Matte ger inte upp så lätt, men måste ju ge mina trogna bloggare lite fina närbilder också.


Åh, en fjäderkotlett, kom ner hit så jag kan nosa lite närmre på dig......"slick om munnen".


Nä nu får det allt vara nog Matte, jag är trött på både dig och din kamera........stick


Det blev en hel del bilder och jag är såklart en underbar fotomodell.
I nästa inlägg kommer en mini kavalkad av en kamera flyende butter katt vid namn Sixten.


Tass så länge//Puma

Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Mjau! Jag känner igen mig. Vilken katt har inte blivit fotad så morrhåren kroknar?! Fast jag måste jama att det blev väldigt bra bilder. tass

2010-06-04 @ 13:56:39
URL: http://www.kattensippo.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Wow,jättesnygga bilder på dig, Puma! Måste jama att du visade stort tålamod och överseende med matte och blixtmojängen. Man får helt enkelt sysselsätta sig med något annat, som att spana på spännande saker utanför bild. Kurr och burr.

2010-06-04 @ 14:10:27
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Nea

Men du är så vacker Puma kurr känner mig nästan som en marskatt när ja får se så fina bilder på dig.



Nospuss.

2010-06-05 @ 00:09:04
URL: http://blogg.neathecat.se
Postat av: Jenny

Oj, nu begriper jag VERKLIGEN varför du heter Puma! Och vilken fin kamera din matte har, som tar så bra bilder på dig... antar att du har fullt upp med att skriva tassografer på dem? En så stilig misse måste ju ha en kattiljon beundrarinnor... fnissar blygt



Tass från Jenny, single kattflicka i sina bästa år.

2010-06-05 @ 00:55:45
URL: http://klosterkatterna.blogspot.com
Postat av: Katarina och *Sibben Dylan

Snygging där... Vad vackert du "Poozar" för matte. Vi på Västkusten tackar och njuter av bilderna.

nosbuff

2010-06-05 @ 15:48:56
Postat av: Dui och Deco

Vilken modell du är! Superfina bilder! Nosbuff

2010-06-05 @ 18:59:27
URL: http://duideco.blogspot.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0