Bacon godis

Igår gick vi och tjatade på Matte när hon åt att vi också ville smaka. Hon tyckte såklart lite synd om oss som har fått vara inne så mkt för att hon jobbar hela dagarna och sen blir det ju snöstorm så vi VILL ju inte gå ut på kvällarna. Iallafall så delade hon med sig av sin goda mat, goda knapriga bacon lite måttligt salta så vi fick dricka lite vatten till. Men de var åååhhh så gooooooda. Mums!!

Matte kallade Sixten för " Lilla Ponken" när han satt under bordet och tjurade för att vädret var så tråkigt.
Mig, Puma, kallade hon "Gnällspik" för att jag satt och gnällde konstant vid dörren, men ville absolut inte gå ut.

Ska försöka få Matte att fixa lite foton till helgen. Har en bild(som jag äntligen hittat) på min favo leksak som vi vann i en av Wikki´s tävlingar. Den är snart söndertrasad i svansen för att jag jämt bär runt den.
Men nog om det ni får vänta och se.

Tass så länge/ Puma


Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Jag förstår precis hur det känns. Man vill ju så gärna gå ut, men inte i en snöstorm. Hyggligt av matte att dela med sig av baconen. dregel

2010-02-19 @ 16:54:02
URL: http://www.kattensippo.com
Postat av: Tina

Kan du inte lägga upp den där snygga bilden på dig i trädet i lite större format så man får se vilken riktig skönhet du är? :D



Golle och Lisen gillar definitivt inte det vita blöta heller! Så ni är inte ensamma vill jag lova! Jama på ändå, människorna älskar ju att försöka gissa vad katterna vill när dom jamar!

2010-02-19 @ 17:01:40
URL: http://skatternas.blogg.se/
Postat av: Nina & Alvin

Hej! Gardinerna är köpta på Tradera så jag vet tyvärr inte :( Men de ser ut att vara hemsydda så tyget måste ju gå att köpa någonstans. Försöker själv hitta, vore kul att ha något mer med samma mönster.



Trevlig helg! :-)

2010-02-19 @ 17:21:17
URL: http://alvintheboss.blogg.se/
Postat av: Dui och Deco

Bacon har vi inte testat men det lät ju gott! Trist att man inte kan vara ute nu men sova och gosa funkar ju det med!Taskigt av matte att kalla er en massa tråkiga saker när ni bara säger vad ni tycker! Nosbuff

2010-02-19 @ 19:45:37
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Sixten och Puma

Katten Sippo och Dui & Deco: Sixten är just nu ute i snöstormen vi hoppas att han kommer in snart igen.

Tina: Ska se om jag kan fixa bilden större, måste förminska dem för att få in dem lättare på bloggen.

2010-02-19 @ 20:21:43
Postat av: Siri, Blueberry och Wildberry

Ja usch det är inte roligt med snöstorm. Vi brukar gå ut på balkongen med jämna mellanrum, men nu tvärstannar vi i dörren. Vad modigt av Sixten att gå ut i snöstormen. Han kom väl hem sen igen? Mvh S, B o W!

2010-02-20 @ 10:48:37
URL: http://saratingstedt.blogg.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0