Mitt nya uteställe

Matte kommer snart hem från jobbet så jag tänkte ta chansen att göra ett inlägg innan den där drägliga Puma lägger sig i. Jag blir enligt ett kattforum på nätet där Matte postat en tråd ursinnig på den lille skiten när han inte lämnar mig ifred.

Men nu mina missar och mistrar så ska ni få se vad Matte byggt till bara mig för att jag ska kunna ha ett eget krypin att gömma mig i där Puma inte stör mig. Lådan är inte riktigt klar än, det fattas några hörnstolpar och takpapp för att den ska klara vätan på Mattes altan så därför står den än så länge på Gammelhusses altan under tak.

Jag älskar den här lådan och jag älskar såklart matte för att hon bryr sig så mkt att hon fixat den åt mig. Nu kan jag vara ute längre även om det blir kallt.

Här har ni den då Mitt Hus:


Här ligger jag på min dyna och spanar ut så att inte Puma kommer och stör mig( det var bara Matte som störde med blixtapparaten, men låt gå för den här gången då):

Nu Ska jag nog gå ut och ta det lugnt i mitt hus igen tills Matte kommer hem med mat som hon lovade köpa( hon skulle även köpa nya Dentabits, Mums!!)

Tass/Sixten


Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Vilken snäll matte du har. avundsjuk Jag borde kanske be husse att bygga åt mig med. Har du kokvrå och toalett där inne också?

2009-09-25 @ 18:18:56
URL: http://katten-sippo.blogspot.com
Postat av: pip och murre

hej och tjENA!

vilket snyggt hus du har,det kan du vara stolt över!

2009-09-26 @ 23:29:00
URL: http://www.myskatterna.blogspot.com
Postat av: Wikki

Hick! Dumma dator som postar inlägg inne jag hinner skriva något i dem!!!



Jo jag skulle ju bara säga att det var helt otroligt Sixten vilket häftigt hus du fått! Jag kan skicka tips från Mjurre på landet där de också har ett utehus (Faktiskt en 2-rummare med egen ingång till vardera rummet!) att de har tagit ett sånt där kraftigt liggunderlag som man köper i sportbutiken och skurit i lagom bitar och lagt i botten, och så bara en mjuk filt som ligger tunn direkt ovanpå. Liggunderlaget reflekterar kroppsvärmen så bra, man blir varm om tassarna fort även om det är ruggigt ute!

Ska bli spännande att se hur det blir när det blir klart!

TassKram Wikki

2009-09-27 @ 10:48:28
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Sture

Jättefint krypin - sånt borde alla få ha!

2009-09-27 @ 21:31:15
URL: http://sturegrabben.blogspot.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0