Elaka Sixten lägger sig i!

Matte och jag var ute och lekte när Sixten helt plötsligt dök upp och tyckte det var hans tur.
Kolla bara här:


Hur kan man vara så elak att man slår lilla mig just när jag ska ta tag i leksaken, aj säger jag.
Fy dig Sixten, det ska jag komma ihåg när jag är tillräckligt stor för att ge igen.
Och kolla på hans uttryck, han ser helt ointresserad ut av vad han gör.
Så kan det gå när vi leker.
Tass/ Puma

Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Snuffe gör samma sak på mig när jag försöker äta eller undersöka något. Då är jag ändå sju år äldre och betydligt större än vad han är. Tur man är så snäll. Du får börja träna katt-rate och göra ett svanskast på honom.

2009-05-16 @ 15:43:05
URL: http://katten-sippo.blogspot.com
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Haha. Vilken rolig bild!



/Tass

2009-05-22 @ 18:37:17
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0