Aj, mitt huvud......

Just nu har jag ont i huvudet så jag skriver lite snabbt vad som hänt.
Först när det gäller huvudvärken: Den fick jag när jag som vanligt rusade efter Matte ut till hennes bod. Det visade sig att Husse varit dum och stängt en glasdörr som aldrig varit stängd innan. Så jag rusade såklart rätt in i glaset med huvudet före med ett bong och fick mjaou så ont i skallen. Nu tar jag igen mig en stund i mitt klätterträd, ska sedan ta ett allvarligt snack med Husse och se till att han aldrig stänger där mer.

Nu har matte kommit på mig när jag tuggar bort stråna på ute borsten, den människorna har när de sopar kallas det.
Jag kan inte låta bli att tugga lite då och då på dem, det är värsta tandtråden ska ni veta.


oh, bara lite till.........gnag gnag


Sådär ja då var dagens tandborstning genomförd.

Stort leende//Puma

Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Åh, jag tackar så mycket för tipset om tandtråden. Är det där som människorna kallar för tandborste månne? Verkar lite stor va?

tassen

2009-05-07 @ 20:42:53
URL: http://katten-sippo.blogspot.com
Postat av: Wikki

Det är inte som hemma hos stora matte då? Kikar man lite extra på toaborsten så har hon textat "Gästtandborste" på den. En del människors humor begriper jag mig inte på. ^^

Nu ska jag ut och leta reda på sommarvärmen, brrrr vart tog den vägen?

TassKram Wikki

2009-05-12 @ 11:51:13
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0