Fler bilder

Nu har jag äntligen fått internet ut till min bärbara dator också, så nu kan jag lägga ut bilderna direkt från den.
Jag vet att det inte händer saker hela tiden på denna blogg men som de flesta nog vet så är det svårt att ta bra bilder på katter. Sixten sover ju bara nuförtiden så det blir mest slöbilder på honom. Puma är väll den som leker och stojar, men hur lätt är det att fotografera sånt.
Här kommer några bilder där han hållt still iallafall.

Ibland kan Puma sitta fint och posera!


Favorit sovplatsen halva dagen och natten.
Här sover han varenda natt

Roligt med skottad gång, men lite kallt för tassarna kanske.
lite kallt om tassarna

Fler bilder kommer på chips Sixten igen t ex.

Tass så länge från alla på Öland

Jamentarer
Postat av: moa

Vad Puma har vuxit och blivit jättestilig!!!

Tänk att Sixten redan är 10 år. Grattis i efterskott!!

2009-03-08 @ 13:49:24

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0