Kartonghus

Jag tyckte det var på tiden att även jag fick ett get hus som Sixten har så jag såg till att jama allvar med matte och gammelhusse. Men se att så en dag stod den bara där, mitt eget lilla hus. Men matte sa att det bara var en kartong de haft lite grejer i men det struntade ju jag i för det var det perfekta huset för mig. Kolla bara:




Den var ju perfekt för mig och jag hade så roligt i den. Tyvärr så tog Gammelhusse bort den efter bara några dagar men jag fick i allafall min tid av lycka i mitt eget lilla krypin. Så nu vet jag hur sixten har det.
Fast jag har ju såklart lagt beslag på hela Mattes lilla gäststuga på 20 kvm, den äger jag så Sixten vågar knappt gå in där, det tycker Matte är lite synd men vadå han har ju sitt hus precis utanför det räcker väll.

Nåjam jag får väll dela med mig lite av Matte ooch hennes lilla stuga då, men bara då och då.

Tass/Puma

Jamentarer
Postat av: pip och murre

hej puma och sixten!

tack för ert inlägg i vår blogg.

skriver ni här varje dag? vi hoppas på det så vi kan få nya kattkompisar att prata med..

/tass

2009-12-15 @ 14:39:45
URL: http://www.myskatterna.blogspot.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Vi tassar in lite på er fina blogg. Lycka kan vara så många olika saker - som ett alldeles eget hus. Bra att Gammelhusse lät Puma behålla huset några dagar. Kanske har ni chansen att få lite nya hus snart? Vi har hört tals om att många snart får besök av en Tomtekatt med paket.



Kurr från Findus, Isak och Rasmus.

2009-12-15 @ 15:59:21
Postat av: Katten Sippo

Riktigt mysigt såg det ut. Fast att ha ett eget gästhus är ju inte fy skam. Din lyckans kisse.

2009-12-16 @ 07:07:48
URL: http://katten-sippo.blogspot.com
Postat av: Wikki

Oj var hittade du info om Postens kattfrimärken? Jag har letat på nätet men bara hittat om några slottsfrimärken som ska släppas den 28/1...

TassKram Wikki

PS Kartonghus är det bästa jag vet också. Man sover så varmt i kartong, det vet katter och uteliggare. Blir så arg i tassarna när mina hus anses för sönderlekta och städas bort!

2009-12-17 @ 20:06:42
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Tina

Wow vilken fin färg på ögonen! Synd att allt blänk alltid ska reflekteras i fina kattögon :(

2010-01-02 @ 01:54:11
URL: http://kisen.bloggagratis.se

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0