Aktivering- ett bolltest av Sixten

Ja, den här gången gör jag testet, det blir det gamla vs det nya.

Matte har alltså hittat en ny aktiveringsboll till oss katter, de är jätteroliga och fulla med godis.
Puma förstod ju inte riktigt vad det var till att börja med men nu så älskar han den nya.

Själv så föredrar jag den lilla gamla som jag bara behövde daska till 1 gång med tassen så ramlade allt gott i den ut.


Den gamla var lite för enkel för mig ser ni kanske.

Den nya är inte lika lätt den är större och tyngre så med den måste vi jobba mer för att få ut det goda inuti, men det är ju en sådan triumpf när man lyckas. Vi katter är ju bäst!


Lite mer utmaning var det att få denna klumpen att rulla.

Jag ger båda bollar 4 tassar


Den lilla för att den är så roligt enkel, men den stora för att man blir så himla glad när man väl får ut något.

För er som är intresserade av en sån här boll så finns den lilla på Djurkompaniet och den stora hittade matte på Apoteket. Kanske ett litet julkatts tips till er därute.

Tass/Sixten

Jamentarer
Postat av: Dui och Deco

Verkar kul, vi har en där man inte ser godiset, den är lite jobbig. Ska nog önska oss en ny! Tasskram

2009-12-05 @ 09:51:17
URL: http://duideco.blogspot.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0