Kolla vilka katter

Matte var på ett ställe som kallas Djurpark nu i helgen, där fanns det en massa intressanta djur och jag önskade at jag kunde fått följa med och se allihopa.

Där fanns t ex dessa stora och ståtliga exemplar av kattdjuren Lejon och Tiger.
Kolla bara här så häftiga dem är:


Han satt och vaktade ett mamma lejon som låg och diade sina ungar. men tyvärr så fick Matte ingen bra bild på dessa genom glaset. Men kolla bara så lugn och cool han verkara vara, precis som även vi små katter kan vara.

Dessa tigrar visar också på ett bra sätt att de till hör kattsläktet. De tar det bara lugnt:




Så mysigt tabby-randiga de är, tycker ni inte! Och det där Lejonet har liknande päls som jag, så kanske jag då är ett litet mini lejon.

Mini ryyyyyyyyyt /Puma

Jamentarer
Postat av: Katten Sippo

Vilka fina kissar. Ibland önskar jag att jag också var så där stor, då skulle inte husse våga neka mig promenader. hehe

Mjaou!

2009-08-19 @ 06:12:56
URL: http://katten-sippo.blogspot.com

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0