Slut på medicinen

Nu ska jag vara frisk, inte för att det märks när jag är sjuk, jag sover som vanligt hela dagen och jagar på natten.
Som svar på en kommentar varför jag får medicin så säger matte såhär: Jag har blvit smittad med öronskabb och för att matte inte upptäckte det i tid så fick jag inflammation i ena örat.
Jag har aldrig varit sjuk innan, matte säger att öronskabb är väldigt smittsamt och att jag kan ha fått det från något annat djur. Kanske de där 2 elaka vita katterna som nästan slet av mig örat en gång, men nu vågar de sig inte hit för här vaktar jag.
Nu ska jag gå och lägga mig på nya favo platsen: Husses skinnsoffa ( på en filt får jag ligga)

Snark/spinn
Sixten

Jamentarer

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0