Nytt klätterträd

Är det verkligen meningen att man ska gå in i den här. Jag vågar inte riktig hela vägen.
Mitt gamla klösträd var mkt finare men matte säger att det är fuktskadat och måste kastas, snyft
Men det nya har iallafall en väldigt bra placering så att jag som gamling lätt kan ta mig upp på fönsterbrädan.

Dubbel tass
//Sixten
Så här ser det ut.
Vågar inte riktigt gå in hela vägen
Måste hon fotgrafera mig överallt.

Jamentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Hallå där Sixten! Klart vi lägger till dig bland bloggarna! /Tass

2008-11-05 @ 21:02:40
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: moa

Det fixade ju Sixten fint! Söt är han ju oxå, gamlingen.

2008-11-07 @ 10:11:17

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0