Sixten beklagar sig

Puma tror verkligen att han är bäst eller vad? Han har inte förstått att jag är den underbare och stilige herren i denna blogg och i mattes hus. Han bara dundrar in i mattes hus och busar runt med allt. jag som gammal katt på 9 år har ju växt ifrån det där busandet, nu tar jag det lugnt även om jag kan slå till lekbollen ibland men jag rusar inte runt.

Ute är jag iallafall fortfarande kung, ingen i detta grannskap skulle våga trotsa mig, jag har fällt en massa byten och varit herren på täppan på min jordhög( som de dumma människorna forslade bort).

Här kommer fler bilder på mig så får vi se vem som är den stiligare i den här bloggen.

En bild på en några år yngre jag
Ligger och solar i en stol

Stiliga jag, stiligaste katten i mattes område.


Min bästa kur för pälsen, rulla runt i jord och gräs.
Ligger och rullar sig i gräset.

Matte har även gjort kollage med mig när jag gömmer mig i hennes ryggsäck.
2 bilder på Sixten när han tittar ur min ryggsäck.

Matte har en uppsjö av bilder på mig, nästa gång lovar hon att lägga upp bilderna på när jag rensar upp i hennes pringles chipsburk.

Tills nästa gång.
Tass, Tass //Sixten


Jamentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Bilderna är verkligen jättesöta! /Tass

2008-12-13 @ 23:18:50
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Grattis Sixten, till utmärkelsen årets lussekatt! :)

2008-12-19 @ 19:34:50
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0