Jippi, fungerande dator igen

Hallå allihop där ute. Nu har jag fått tillbaks datorn och den är nu rensad från allt skit som råkat fastna i den.
Detta ska jag fira genom ett antal nya inlägg och bilder på mIna 2 (ja nu är de 2) katter.

Vi börjar med en bild på nytilskottet hemma, som min gamla herre tyvärr inte är så förtjust i. Så om någon har några tips till mig hur jag kan få dem att komma överens bättre så skriv gärna det. Tacksam för alla kommentarer.

Jag fotograferar oftast med min systemkamera för då vet jag att bilderna blir skarpa och bra.
Så om någon ser skillnad på mina bilder, att vissa kanske är lite smått suddiga, så kan det bero på att de är tagna med min kaompakt kamera istället. Små kameror är lite väll känsliga för skakningar, avskyr det.

Nog paratat nu börjar vi med bildmarathonen.

Första bilden på Puma, det nya tillskottet i familjen. Älskad av alla, utom möjligen Sixten.
Nykomlingen som enligt Sixten ej är välkommen.

Puma dricker helst vatten ur kranen, men i början var det svårt att veta hur man fick vattnet i munnen.
svårt att dricka vatten

Fler bilder kommer, men får ta det lugnt med datorn. Så nu får detta inlägg vara slut.

Jamentarer

Jama till oss här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0